Happy birthday

Stoooort grattis på din födelsedag, bästa My!
Jag önskar dig en fin dag med både 🎂 tårta och 🎁 presenter.

Tänk hur liten min värld varit om du inte varit du! Tack för allt du lär mig. Alla nya äventyr du tar mig på och för alla inspirerande människor du låter mig möta! Bästa My ❤️

My,
Din inspiration har nästan blivit en vana. Du har lärt mig mer än jag någonsin kunnat ana.

Även om du aldrig sagt ett endaste ord. Fyller du hela min kropp med mod.

Du har lärt mig att uppskatta varje liten del av livet. Att älska och skratta, och att inte ta något för givet.

Visst har jag gråtit, och önskat att vi varit lika. Men aldrig någonsin skulle jag dig svika.

Du betyder mycket för mig.
My, jag tycker om dig.
Och du är världens bästa ledsagare och vän! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0