Tumör.... 😰

Tumörer = Cancer är en fruktansvärd sjukdom! 😰 På måndag så blir det OP (Operation)! 😰 Natten tills idag har varit lika hemsk som natten mellan söndag - måndag! Fruktansvärt ont i hela min kropp så jag känner mig som ett vandrande skelett..... 👎 Gymmet blev det imorse med några få morötter. 

Det blev även en runda till hjälpmedelscentralen för att få fixat bältet men det blev bara katastrof. Det klämde och gjorde ont så jag fick till slut hjälp med att ta av det.... Arbetsteraputen kommer inte att bli glad på mig på torsdag eftersom bältet är av! Men men sånt får man ta. 

Direkt efteråt blev till inom gymmet igen för att träna. Orkade typ inte så länge men jag ger inte upp i första taget! ;-) 
Annars så har jag bara tagit det lugnt idag... Är ganska trött pga att jag har super ont i min kropp plus att jag endast har ätit några få morötter idag. Med andra ord en helt ny diet för mig!!!!! :-) 
Ikväll blir det att titta på fotbollen på tv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0