Så känner jag mig....

Så känner jag mig.... jag känner mig både orkeslös, ledsen och känner mig inte så glad längre. Jag orkar verkligen inte längre att bry mig, att verkligen kämpa och "kriga" mot alla. Så som både läkare, sjukgymnaster, arbetsterapeuter allt vad det handlar om med både papper, intyg, möten osv.... Att jag ens orkar ta diskutioner med olika människor så som folk som jobbar för mig samt även min familj. Jag har inte orken, tålamodet eller viljan med att tjafsa en massa med dom! Idag var det bl.a. en kommentar som jag fick utav min familj.... Men jag känner bara att jag verkligen inte orkar längre, med både att besvara folk och prata med dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0