Ont.... :-(

Natten mellan torsdag - fredag kunde jag knappt inte sova pga den ständiga värken. Vaknade väldigt tidigt imorse för att jag hade en smärta ur denna värld. Min vänstra axel hade gått ur led..... Aj som in i helvete vad det gjorde ont! 😰 Var och veckohandlade med min syster i hela 2 1/2 timme. Sen blev det inom gymmet! 

Jag var på ett stoooooort och extremt viktigt möte, men tänker inte berätta något ännu för er! Inom mobilia och shoppade precis som vanligt... Hihi ;-) 

Det blev en väldigt spontan träff med en super snygg, snäll, söt och ståtlig kille. Bio först, fika och film stod det på programmet. Vackra och fina blommor fick jag.... och nu säger vi god natt, fast ps; Ont..... 😰 
Exakt så kan jag med endast 3 bokstäver förklara om hur ont jag har! 😰 Nya och "fina" blåsor och blåmärken har attackerat min kropp ytterligare under dagen. Jag kan knappt inte ligga ner i min säng så ont det gör på min kropp. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0