Natten tills idag.....



..... kan man lätt säga att den har varit bland dom sämsta någonsin. Har inte kunnat sova pga att jag har haft super ont i min kropp, orolig, ledsen så under hela natten så har jag varit vaken mer eller mindre hela tiden och då har jag väl somnat så har jag vaknat efter sådär ca 25 min senare! Gick upp tidigt och åkte iväg till gymmet sen blev det möte. Var även iväg förut och hämtade läkarintyget.... :-) Ikväll har jag även varit på gymmet. Förut idag så tappade jag en hårklämma på golvet och sen höjde jag huvudet snabbt utan att tänka på att badrumsskåpets dörrar stod öppna så jag slog i mitt huvud i där. Blev helt yr i huvudet och har ont i huvudet fortfarande. Spydde gjorde jag efteråt..... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0