Nackont...

Försökte att städa lite men det tog sin lilla tid dvs. Sakta men säkert så fick jag och min fina vän, Carolina ordning på hela min lägenhet till slut. Hela köket är nu städat både avtorkade golvlister, kyl och massa papper kastade. Tyvärr så orkade jag inte gå ner och kasta allt skräp pga min hemska värk men köket är iallafall kliniskt rent och snyggt nu. Vikta kläder är nu på sin plats och matlådor i kylen. Dock så brukar inte matlådorna med mat bli uppätna men ändå. Det ser ju iallafall snyggt ut i kylen med matlådor, haha ;-) 

Vaknade för ungefär 30 minuter sedan och kan fortfarande inte somna om. Har galet ont i min nacke.... Hoppas skitet försvinner tills på torsdag då jag ska träffa min vän och vi ska titta på julklappar är tanken. Hoppas min vän har något bra tips eller så på hur jag kan göra för att inte ha så ont i både rygg och min nacke! Man kan ju alltid hoppas på det! :-) 

Jag vill somna om men min kropp tillåter verkligen inte mig det. Jag ska liksom gå upp om mindre än 4 timmar så jag måste bara sova! Då kommer min fina vän och ska hjälpa mig med att tvätta, dammsuga, tvättagolvet, dammtorka, vika tvätt, fixa mitt hår! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0