Malmö Live

 
Inatt blev det inte så många timmars sömn för mig. Vaknade redan klockan 7.10 och sen kom Carolina och vi tvättade. Sen i förmiddags blev det möte med sjukgymnasten och hon berättade att hon skulle sluta att jobba på det jobbet som hon hade och slutar redan på fredag den här veckan. Så kommer att få en ny sjukgymnast som börjar på måndag och som dock endast skulle vara i tjänst tills slutet av februari. Sen skall jag få ytterliggare en ny.... Trevligt! ;-) Skulle egentligen vara på möte på Unga i grunden men det blev inte så då vi inte fick tag i nycklar till lokalen. Väntar nu på att min fina vän, Meon skall komma hem till mig. Sen skall vi iväg och "festa" på Malmö Live! Vi skall lyssna på min systersdotter som skall sjunga och uppträda på Malmö Live ikväll. Imorgon eller på torsdag så skall jag försöka att åka inom synoptik för att fixa mina glasögon så att dom inte är så snea längre. Annars så är det väl inte så mycket mer som har hänt idag..... Ni få ha det super! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0