Kalorier....

.... yes, ni hörde helt rätt! 
 




Från och med imorgon den 7 december 2015 så skall jag sluta att äta och dricka; 
* godis 
* kakor 
* chips 
* smörgåsar 
* pasta 
* ris 
* potatis 
* pizza 
* hamburgare 
* saft 
* läsk (fast det har jag inte druckit på hela året 2015, så det är lugnt!!) 
samt även fet mat med kalorier i. 
 
Här skall det börjas att hårdträna fast jag har ont i min kropp.... Summer 2016 here I come dvs!!!!! :-) 
Jag skall leva på frukt och grönt samt filmjök. Det har fungerat för mig hur många gånger som helst, dock så finns det både för och nackdelar med det. 
Fördelen, med detta är att jag blir smal igen! 
Nackdelen, med detta är att jag blir extra, extra trött och orkar typ inte göra någonting mer än att träna och sova! Men jag skall ändå göra detta från och med imorgon den 7 december 2015. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0