1/2 dag bra, 1/2 dag hemsk what can I do!?!?

What can I do!?!? Det är min fråga..... Fram tills klockan var ungefär 20 så har min dag varit bra. Har varit i stallet och tittat på julshow med hästar och så. Umgåtts med bl.a. Emilia, Eva, Rolf och Johanna. Mötte även på Helena där.... :-) En fin vän kom sedan över på en fika och vi snackade om allt mellan himmel och jord! 

 
Har haft super ont i min höft, rygg och nacke ikväll men jag lever i alla fall. Jag gillar som sagt inte att klaga på smärta eftersom jag vet att det är alltid någon annan som har det värre än mig!!!!! 
 
Ikväll fick jag ett telefonsamtal ifrån min mamma som berättade någonting super tråkigt och ledsamt som helt för mig. Jag blev väldigt ledsen och är fortfarande super ledsen..... När skall allt skit sluta ské det är minsann en fråga som jag undrar och funderar på! Jag orkar verkligen inte mer.... :´( FAN då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
Allt blir som en ända rund cirkel.... ont i min kropp (olika delar såklart), nu allt med Tilda!! <3 Plus att jag är super trött när jag sitter upp och är vaken en lång stund.... Och när det är extra jobbigt blir allt ett så kallat STOPP!!!!!! Orolig, rädd, ledsen och arg då blir allt som en ända stor pannkaka för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :´( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0