Julrea'n

Torsdagen den 26/12 bjöds utav en låååång shoppingrunda med massvis utav rea på självaste shoppingcentret Emporia. Jag och Emilia åkte dit och precis när vi kom dit mötte vi på Amanda o Clara där. :-) 

Först lite lek för Emilia där och sen shopping där. Dock så hade jag ingen alls flyt utan allt jag köpte idag var på vanligt ordinarie pris, blä! Vi shoppade bl.a. en svart kofta precis likadan som jag redan har fast i färgen svart. Det köpte jag inne på butiken VILA. Även en sväng inom Panduro Hobby är bara ett måste!!!!! Den butiken älskar jag verkligen. Det blev lite som jag inhandlade där ifrån även då. 

En fika tog vi som var ngt med Youghurt/ glass. Emilia gillade det men jag föll inte för det direkt. Inte riktigt min favorit och dyrt var det med! Vi mötte på mamma där och vi tog en tur inom Kappahl där för att byta Emilias prinsess pyjamas till en annan storlek men hennes storlek fanns inte. Jag själv hittade ett par mysiga morgonskor som liknade en hund som vi ringde efter till ett annat shoppingcenter och lade undan. Mamma var schysst som körde och i handlade dom till mig!! :-) 

Emilia lekte även ännu en gång väldigt länge! Vi åkte sen hem och påvägen hem så var en väg avstängd pga att brandkåren var där och släkte någonging som brann och det rök något så in i. När vi kom hem så var middagen färdig då lillasyster hade lagat spagetti med köttfärssås till oss, gott! 

Senare på kvällen åkte jag själv tillbaka till Emporia men jag kom endast dit och då gick brandlarmet igång igen på Emporia. Inget alls ovanligt för att vara shoppingcentret Emporia! Stod ute i mer än 20 minuter innan det var okej att gå in igen. Jag fick hjälp med min telefon där och sen blev det inom ICA på Emporia innan det bar hemåt. Skulle endast handla några få grejer så som Arlas mjölk, bröd, skinka, ost, bananer och tomater. Det började inte bra för mig där inne. Bananerna var slut, exakt allt bröd var slut!!!!! Så det fick även bli in om COOP för att handla bröd och bananer. Även där var allt bröd helt slut så det fick bli frukostbullar istället. 






Kram/  Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0